Latest topics
» Dr.Emuler Microsoft Windows XP Validation Toolkit V3.exe
Wed Feb 19, 2014 2:03 am by quopembr

» 9.s?n?f Esen 3 Renk Yay?nlar? Cozumleri Geometri
Tue Feb 18, 2014 11:38 am by quopembr

» New Key Hustler-tv 2013 Star Sat Sirius
Sat Feb 15, 2014 6:19 pm by quopembr

» I can teach how to play the Nordic decks
Thu Mar 28, 2013 12:27 am by flyingcow

» New Brony Website by Me
Sat May 19, 2012 8:28 pm by Scootaloo

» Let's all post our schedules here
Sat May 19, 2012 8:27 pm by Scootaloo

» this site is the dead. seriously. no mods come on here it looks like,
Thu May 03, 2012 10:27 pm by Scootaloo

» So... How's it going?
Thu Apr 26, 2012 9:17 pm by WingedKuriboh

» Homework help for the younger duelists
Thu Apr 05, 2012 12:48 pm by Scootaloo

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 48 on Thu Sep 29, 2016 3:27 am
Poll

Do you like the updates to the site?

36% 36% [ 4 ]
0% 0% [ 0 ]
9% 9% [ 1 ]
27% 27% [ 3 ]
9% 9% [ 1 ]
18% 18% [ 2 ]

Total Votes : 11


Chatbox Rules

View previous topic View next topic Go down

Chatbox Rules

Post by FlutterShy on Wed Dec 07, 2011 9:58 pm



--------------------Chat box Rules-------------------
1. No Spam: Spam is annoying and makes mods and admins angry.
Spam includes typing more than three times in a row about random things.
Posts that include only smilies.
Posts that are made up of l33tspeak.
One must 15 minutes before typing a fourth post in the chatroom. If nopony has said anything than you may type a fourth message. Any further posts must be given ten minutes apart.
Allowed Leetspeak words: Lol, rofl, lmao, brb, bbs, g2g, rl, otp, ooc, bf, bff, gf, lulz, lawl, mod, admin, wtf, kk, k, wb, ty, tyt, btw
brb: Be right back
wb: Welcome back
Ty :Thank you
tyt: Take your time
Lol, lulz, lawl: Laugh out loud
lmao: laughing my arse off
bf: boyfriend
gf: girlfriend
wtf: what the frick
kk, k, ok : Okay
brb: Be right back
Bbs: Be back soon
g2g :Got to go
ooc : Out of character
bff: Best friend forever
Mod: Moderator
Admin: Administrator
DN: Dueling Network
Pms' : Personal Messaging
OTP : One true pairing
OTL : cute lil' emote
FML : Frick my life
Btw : By the way

2.No outside links to anything vulgar or advertising other academies.
A. We don't care to see your naked flank on our site, nor anyone else's. This is a MLP fansite combined with a children's card game. Doing such is rewarded not with the intial warning/ban system, but most likely an instant IP ban.
B. No Vulgarity, I.E. swearing, explicit sexual behavior, excessive violence, crude attitudes. Again this will most likely result in an instant IP ban. We don't need such filth in our herd!

3. Pretty please actually look at the E.D.A.'s roleplay chat as well. ---> Roleplay Chat
A. The rules to the EDA roleplay chat can be found here

_________________
avatar
FlutterShy
Art Team
Art Team

Posts : 16
Tolerance : 24
Love : 0
Join date : 2011-11-27
Age : 28
Location : Ponyville

View user profile

Back to top Go down

Re: Chatbox Rules

Post by Pixel Spark on Sun Dec 25, 2011 2:42 am

You missed BTW (means B.y T.he W.ay) This one is very common to use in chat. So I advise it as being acceptable.
avatar
Pixel Spark

Posts : 81
Tolerance : 117
Love : 4
Join date : 2011-11-28
Location : Manehattan

View user profile

Back to top Go down

Re: Chatbox Rules

Post by Scootaloo on Sat Mar 17, 2012 7:42 pm

Pixel Spark wrote:You missed BTW (means B.y T.he W.ay) This one is very common to use in chat. So I advise it as being acceptable.
Added.

_________________
avatar
Scootaloo
Wonderbolt
Wonderbolt

Posts : 92
Tolerance : 120
Love : 4
Join date : 2011-11-26
Age : 22
Location : Ponyville

View user profile

Back to top Go down

Re: Chatbox Rules

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum